Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Sint Truiden, Borgloon, Tongeren Belgium

Έκθεση με θέμα:"Το Πάσχα μου"
Εγώ το Πάσχα πήγα κάπου ωραία. Και κάπου μακριά. Είδα πολλούς ανθρώπους αγαπημένους και γνώρισα καινούρια μέρη. Έφαγα νόστιμες λιχουδιές και γέλασα πολύ. 

Κάπως έτσι θα ξεκινούσα αν ήταν έκθεση!
Το Πάσχα μου ήταν καταπληκτικό. Πήγαμε οικογενειακά στο σπίτι της κολλητής μου,αδερφικής φίλης στο Βέλγιο.  Η χαρά ήταν μεγάλη καθώς επίσης και η συγκίνηση. Η εικόνα του να βλέπω τη κολλητή μου στη κουζίνα μαζί με τη μαμά της να μας ετοιμάζουν τσάι και κέικ, ήταν για μένα μια εικόνα απόλυτης ευτυχίας. Πλημμύρισα με ζεστασιά και ξύπνησαν μέσα μου εικόνες και μνήμες που είχα να βιώσω χρόνια...Οι κόρες μου βέβαια δεν μας άφηναν και πολύ σε ησυχία οπότε το βράδυ πέφταμε όλοι ξεροί με πονοκέφαλο, αλλά και πάλι ήταν σούπερ. Ταξιδέψαμε αρκετά και είδαμε πολύ όμορφα μέρη. Σήμερα στο πρώτο μέρος θα σας δείξω την πόλη που ζει η φίλη μου, το Sint Truiden καθώς επίσης και μερικά γύρω μέρη. Enjoy: 



 Το πάρκο ακριβώς κάτω απο το σπίτι της φίλης μου. Υπέροχο ε;


 Το μουσείο της Καθολικής εκκλησίας στο κέντρο της πόλης




 Αυτόματοι πωλητές ψωμιού.
 Δεν γινόταν να μην τους φωτογραφήσω!!!


Απολαύστε υπέροχα διακοσμημένα παράθυρα! 
Μια συνήθεια που μου αρέσει πολύ!







 Η εκκλησία του Αγίου Πέτρου


Τα παιδία παίζει...




 Πινακίδα για τις ηλικιακές ομάδες ανά παιχνίδι στην παιδική χαρά.

Η πόλη



Borgloon Περιοχή κοντά στο Sint Truiden








 Απολαύστε ένα flea market που μας πήγαν οι φίλοι μας στο Tongeren. 
Πόλη κοντά στα σύνορα του Βελγίου με την Ολλνανδία.

















Ελπίζω να σας άρεσε η πρώτη βόλτα!
Έπεται και συνέχεια!
Μέχρι τότε σας φιλώ!


5 σχόλια:

  1. Φαινεται πως πέρασες υπέροχα! Το θέαμα που μας προσφερες ήταν απολαυστικό! Θελουμε τη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ,ΕΛΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ!!!!http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html
    ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΑΦΗΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΚΕΙ http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ BLOG S ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΙΚΟ BLOG.ΓΡΑΨΤΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία βόλτα που μας πήγες με τις φωτογραφίες σου......
    Να είσαστε καλά και του χρόνου να περάσετε το ίδιο υπέροχα!!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο ταξίδι, ωραίες φωτογραφίες, πολύ ωραία μέρη!!!
    Στο Βέλγιο, πάντα χάζευα τα διακοσμημένα παράθυρα των σπιτιών με τα όμορφα κουρτινάκια τους!
    Είναι υπέροχα αυτά τα ταξίδια στο εξωτερικό!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή