Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Inspiration ideas for baby room- Έμπνευση για παιδικό δωμάτιο 2

Καλησπέρα σε όλους! Ιδέες για παιδικό η συνέχεια!
Έχουμε και λέμε:

Τοίχος με πουλιά και πουλοσπιτάκια φτιαγμένα με ύφασμα, και κάνσον. Απλά . λιτά και οικονομικά και επίσης εύκολο να αλλαχθούν όποτε θέλουμε!


Μερικά πουλάκια κρατούν καρτούλες που μου έφεραν συγγενείς στη γέννηση του παιδιού!





Αστέρι διακοσμητικό ξύλινο με αγγελούδια. Απο τα αγαπημένα μου διακοσμητικά!


Κουτί βάπτισης που είχε λαδάκι, και σαπούνι, έγινε το σπίτι των κοκκαλακίων της μικρής! και απο μαλλιά έχουμε μποοολικα!Δόξα το Θεό!


Τέλος θέλω να σας πω για το άσπρο έπιπλο που είναι η βιβλιοθήκη expedit απο το ικεα.
Αυτή η ραφιέρα- βιβλιοθήκη μας έχει εξυπηρετήσει πολύ , γιατί στην αρχή τη χρησιμοποιήσαμε για αλλαξιέρα. Βάζοντας 2 τη μια δίπλα στην άλλη. Τώρα η μια είναι πάνω στην άλλη δημιουργώντας μια ωραία ραφιέρα με ράφια που φτάνει το παιδί (τα παιχνίδια του) αλλά και άλλα που δε φτάνει (κρεμούλες, πάνες κτλ)

Αυτά προς το παρόν!Ελπίζω να σας άρεσε το δωμάτιο όπως έγινε τελικά. Δεν είμαι τύπος που θέλει ένα κοριτσάκι μόνο και απόλυτα ροζουλί. Τα χρώματα είναι για όλους!

Σας φιλώ!

13 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνες και πρακτικές οι ιδέες σας φτιαχνουν ένα πανέμορφο δωμάτιο!
    Δεν μπορώ να μην ξεχωρίσω όμως τα πουλάκια στους τοίχους που μάλιστα κρατούν και τις καρτούλες με τις ευχές απο τη γέννηση!! Είναι ό,τι πιο τρυφερό έχω δει σε παιδικό δωμάτιο!
    Να τη χαίρεστε και να μεγαλώσει ευτυχισμένη στο μικρό της παραδεισο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου! Τα πουλάκια πολύ γλυκά. Ζουζουνιάρικα όλαααααααα... Τα χρώματα πράγματι είναι για όλους. Αυτή είναι η ομορφιά. Κι εμένα δεν μου αρέσει η εμμονή στα ροζ.... Εγώ βέβαια είμαι αγορομάνα, αλλά και πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ...ΠΡΩΤΟΤΠΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mantalena πολύ όμορφα ακόμα κι εγω το ζηλεύω!
    Ζουζουνιάρικο!!!Να το χαίρεται η μικρή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία η ιδέα σου!και πολύ χαριτωμένα τα πουλάκια. Είμαι καινούργια στη γειτονιά. Θα χαρώ να σε δω από το blog μου στο Happy Little Dots. Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να το χαίρεται η πριγκίπισσα σου, είναι τόσο όμορφο....
    και οι συνθέσεις σου υπέροχες!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι καταπληκτικά!!!Ομορφος στολισμος με στιλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ τυχερά τα παιδάκια σου! Πήρε μορφή το καινούριο σπίτι!! Και τα πουλάκια όμορφα!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΔΩΜΑΤΙΟ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επιτέλους μπορώ να αφήσω σχόλιο ,δεν ξέρω τι γίνεται με τον ΗΥ ή με την σύνδεση και δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο ..τέλος πάντων το σημαντικό είναι πως το δωμάτιο το μετάτρεψες εκπληκτικά!!!!!Μπράβο σου πολύ έξυπνη ιδέα ,όσο για τις ραφιέρες τις χρησιμοποιώ και εγώ κατα τον ίδιο τρόπο ως βιβλιοθήκη κάτω από το κρεβάτι του Αχιλλέα καθώς είναι υπερυψωμένο ....τα μεγάλα πνεύματα..χα χα βέβαια εσύ έχεις βρεί όλες τις χρήσεις το πιο δύσκολο φυσικά είναι να την αναποδογυρίζεις για όρθια χρήση μιας και είναι ..ΒΑΡΙΑ ,σκέψου πόσες φορές την άλλαξα...χα χα,ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ....ξεχάστηκα και έγραψα ποστ όχι σχόλιο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ...ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ
    ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ...ΕΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ!ΦΙΛΙΑ Χ 2ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ροζ, ροζ, ροζ!!! Η απόλυτη ευτυχία για ένα κοριτσάκι! Η διακόσμηση του τοίχου είναι πανέμορφη, μπράβο για τις κατασκευές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφο δωμάτιο είναι αυτό καλέ!!!!!Γειά στα χέρια σου!!!Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή