Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Βerlin Calling!

Καλημέρα!¨οπως σας υποσχέθηκα , θα σας δείξω φωτό απο Βερολίνο. Θα ξεκινήσω με ένα υπάιθριο παζάρι που πήγα, Κυριακάτικο και υπέροχο!Χωρίζεται σε δυο τμήματα. Το ένα είναι αυτό με τα χειροποίητα είδη και το άλλο είναι με second hand , είδη λαικής τέχνης και άλλα! Enjoy!











Μετά ακολούθησε βόλτα στο πάρκο , στο κέντρο της πόλης!




Υπέροχο ε?
Ήταν ειλικρινά εκπληκτικά!Στην επόμενη ανάρτηση θα σας πάω στις αγορές-αυλές του Χάκεσερ Χοφ!
Μέχρι την επόμενη φορά ,
Σας χαιρετώ!!!

17 σχόλια:

  1. Υπέροχο το Βερολίνο. Είχε και καλό καιρό...
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι πολύ πολύ όμορφα.....να περνάς καλαάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίες φωτογραφίες!!!Κι τι δεν θα έδινα να πάω σ'ένα αντίστοιχο παζάρι και να μείνω με τις ώωωωωρες!Καλημέρα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου αλλά και για την όμορφη βόλτα σ'αυτά τα όμορφα μέρη!!! Σίγουρα θα πέρασες υπέροχα! Περιμένουμε την επόμενη βόλτα και στις άλλες αγορές! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία που είναι Μαγδαληνή μου!!!Και το πάρκο μ'αρέσει πολύ!!!Οι ραπτοδημιουργίες σου πως πάνε??
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΠΡΑΒΟ!ΤΕΛΕΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύχρωμες και ταξιδιάρικες φωτογραφίες!!!
    Ευχαριστώ για την ωραία βόλτα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ για τη βόλτα στο παζάρι. Νάμουνα, λέει, κι' εγώ εκεί!!!! Δε θα έφευγα ούτε την άλλη μέρα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφες φωτογραφίες !!!Σε ευχαριστώ ταξίδεψα...
    και εγώ λίγο έστω και από τις φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια....!Οι υπαίθριες αγορές της Γερμανίας είναι απίστευτες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο μ' αρέσει να πηγαίνω σε τέτοιες αγορές και να χαζεύω με τις ώρες!!
    Σ' ευχαριστούμε για την όμορφη βόλτα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειμαι μια απαίσια ζηλιάρα!!!Αλλά δε μπορώ θα το πω ΖΗΛΕΥΩ απίστευτα!!!Εμεις Μαγδάκι δεν μπορούμε να πάμε να συμμετάσχουμε σε κανα παζάρι εκει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ...ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το Βερολίνο !! Δεν έχω ξαναπάει από τότε που ενώθηκε. Ωραίες και οι υπαίθριες αγορές!
    Ευχαριστουμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφη βόλτα μας έκανες!!!!!Σε τέτοιο παζάρι θα τριγυρνούσα όλη μέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πήγες Βερολίνο; Ωωωω, ΑΓΑΠΩ! Έχω πάει ήδη δύο φορές γιατί μένει η αδερφή μου εκεί.Είναι τέλειο! Και όλα αυτά τα υπαίθρια παζάρια είναι super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή