Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

blog-o-παιχνιδο!


Ιδού!Με προσκάλεσε η Φωφούλα, με προσκάλεσε και η Κάτια, με προσκάλεσε και η Ρένα!Ε δεν πήγαινε άλλο!Σας αποστέλλω λοιπόν το χειρόγραφό μου μαζί με ευχές για καλό βράδυ!Δεν το στέλνω σε 8, γιατί το έχετε παίξει οι περισσότερες!όποια-ος το δει και ενδιαφέρεται με χαρά τον καλώ να παίξει!Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!Οι απαντήσεις αφορούν τις εξής ερωτήσεις:

1) Πως σε λένε ή το όνομα του blog σου
2) Ποια είναι η διεύθυνση URL του blog σου
3) Γράψε: "Η γρήγορη καφέ αλεπού πηδάει πάνω από τον τεμπέλη
σκύλο"
4) Αγαπημένο απόφθεγμα
5) Το αγαπημένο σου τραγούδι
6) Το αγαπημένο σου συγκρότημα ή τραγουδιστή
7) Οτιδήποτε άλλο θα ήθελες να πεις
8) 8 μπλόγκερς για να συμμετάσχουν στο παιχνίδι!

9 σχόλια:

  1. ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΚΟΜ ΠΙΤΣΑ!!!!!!ΟΜΟΡΦΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΡΑ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡ ΤΟ [ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΧΑΛΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερό το 7..χαχαχα...καλή όρεξη κ καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας πρόσεχε ο τεμπέλης σκύλος που δεν έφυγε εγκαίρως!
    Καλή όρεξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αναρωτιόμουν τι σχέση έχει η αλεπου με το σκύλο και σε τι χρησιμεύει στο ψυχογράφημα η πρόταση του Νο 3. Μάλλον η απορία μου λύθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σπέσιαλ ή σκέτη ζαμπον-τυρί;;;
    Τι....την έφαγες κιόλας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγώ σε είχα προσκαλέσει!!! :)
    Μάλλον είναι αργά για να πω καλή όρεξη οπότε θα πω καλή χώνεψη!! Χιχι! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φωφούλα μου μια χαρά είναι τα γράμματά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρίνα ήταν με τυρί και πέστο !μιαμ!
    Λελενη , δεν το είχα δει πουλάκι μου!αλλά ελπίζω να σε κάλυψαν οι απαντήσεις!
    Παρα Κέλσος, δεν φταίω !ήταν πολύ προκλητική η πρόταση!χιχι!Άλλωστε όπως είπε και η Σιμόν μαντ, ας φρόντιζε να φύγει εγκαίρως!!!καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ομορφα γράμματα!!
    Καλά τούκανες του τεμπέλη σκύλου!!!!!Καλό σαβατοκύριακο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή